خیلی زود پولدار بشید

توجه : دوستان عجله کنید هنوز این ترفند کار می کند و عملی است و مدیران ایگولد از این نقطه ضعف و منفذ اطلاعی ندارند و ما همچنان در حال برگشت چند برابر

موجودیمان از حساب مجازی هستیم شاید از این راه تا حدودی بتوانیم از ضررهای خروج ارز نیز کاهش دهیم.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

نکته مهم: اخیرا از این وبلاگ کپی گرفته شده و افراد کلاهبردار و بی وجدان ، شماره حساب مجازی موجود در این وبلاگ را با شماره حساب خودشان عوض کرده اند و

اقدام به سوء استفاده میکنند . مطالب این وبلاگ کاملاً اختصاصی و مربوط به گروه دلتا بوده و هرگونه سوءاستفاده از این مطالب ممنوع میباشد .به این افراد اعتماد

نکنید. این افراد قصدی غیر از کلاهبرداری ندارند.

هک کردن ایگولد کار ساده ای نیست ولی فریب دادن آن امکان دارد. اگر شما دستورات موجود در این وبلاگ را به صورت کامل اجرا کنید می توانید این کار را انجام دهید.

این مطالب حاصل ساعتها و هفته ها تلاش و تحقیق تیم مجرب دلتا میباشد .


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

این وبلاگ در قبال هر گونه سوء استفاده افراد اعم از کپی گرفتن از مطالب آن و عوض کردن شماره حساب مجازی و .. مسئولیتی قبول نمی کند و فقط در مورد مطالب این

وبلاگ مسئولیت دارد . در ضمن از افرادی که نتیجه می گیرند و پول زیادی به حسابشان واریز می شود درخواست می شود که ۵ درصد از آن را به حساب ایگولد ما واریز

کنند چونکه ما هزینه و مهمتراز همه وقت زیادی صرف کرده ایم . این ترفند رو از ما یاد میگیرید و پول بدون زحمت بدست میارید . درضمن یادتون باشه این پولها از جیب

آمریکا ئی ها خارج میشه و به ما میرسه . این هم خودش یه جور ارز آوریه دیگه
نظرات 5 + ارسال نظر
رضوان سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:48 ق.ظ

واقعاً دستت درد نکنه . من که خرج یکماهم توی 1ساعت درآوردم . من فکر میکنم که دارم خواب میبینم . درضمن شماره ایگولدتو توی وبلاگ ندادی . 25 دلار کنار گذاشتم بهت شیرینی بدم . شماره ایگولد یادت نره

ابی & مهناز سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:43 ق.ظ

آقا کارتون بیسته . دمت گرم ما که خیلی کاسب شدم

مهسا سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:56 ب.ظ

از اطلاعات مفیدی که در اینمورد بدست آورده اید و اینکه این موارد ارزشمند را به دیگران هم آموزش میدهید واقعاً ممنون هستم . مهسا

محمد چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:56 ب.ظ

واقعاً بینظیره . خسته نباشید

zardaloo پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:33 ب.ظ

اولش که نصف جون شدم . آخه واسه من 20 دقیقه طول کشید تا پول برگرده به حسابم . فکر کردم پولم پریده ولی وقتی اومد تو حسابم خیلی تعجب کردم . خدا بهتون عوض بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد